My head hurts!



Var och jobbade på mitt extrajobb igår när jag började känna av
mitt huvud. Suck, huvudvärk tänkte jag. Men jag jobbar på i alla
fall så jag får det mesta gjort idag tänkte jag. Lagom tills jag åkte
hem så hade migränen börjat slå till:( Resan hem har aldrig känts
så lång. Jag såg ut som en mupp för jag gick och kisade en del och 
höll för öronen ibland. Man blir ju ljus och ljudkänslig när man har
migrän. Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta två tabletter
och sen bädda ner mig och hoppas på att somna. Jag lyckades faktiskt
somna som tur var. När jag vaknade så kändes det lite bättre. Men
tyvärr så kom det tillbaka. Så jag spenderade hela kvällen med att
ligga och lida. Gick upp en gång men då började jag må så illa så
jag gick och la mig igen. Vågade inte gå upp mer sen för jag var
rädd att må illa igen:S Jag tvingade i mig två mackor när jag kom
hem, sen försökte jag äta lite glass men åt inte upp den. Det var
det enda jag åt på hela eftermiddagen/kvällen. Nu i morse kändes
det bättre men jag kände mig "luddig" i huvudet fortfarande. Kände
sen att värken var på väg tillbaka så jag tog två tabletter. Jag brukar
tack och lov inte få migrän så ofta men jag får det några ggr per år
och det räcker. Jag lider verkligen med er som har det ofta (Linda)
för det är så vidrigt att ha det, dessutom blir man fan handikappad
av det för man kan inte göra nånting när man har det:(

Kommentarer
Postat av: Lina

:(



Hoppas att du snart mår bättre! Jag har inte migrän så jag vet inte hur det är, men när jag får spänningshuvudvärk x 1 miljon så är det enda som hjälper att gå och lägga sig i ett mörkt, tyst och svalt rum. Inte alltid det lättaste...

2011-05-06 @ 16:49:07
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0