Everyday Minerals



Gick in och beställde foundation på Everyday Minerals. Gillar verkligen
deras mineralfoundation. Flytande foundation är inget jag gillar faktiskt.
Känns bara kletigt och jobbigt. Jag har en från M.a.c men den står och
samlar damm just nu. Mineralfoundation från EM kan jag verkligen
rekommendera. Billigt är det också:) Jag beställde två stycken idag.
En lite mörkare till sommaren och en ljusare till hösten/vintern. Dom
kostade 10$ och 12$, som alltid så kan man välja ett gratis kit att få
med också. Med fem små provburkar. Det kan du beställa gratis utan
att beställa nåt annat.* Jättebra om du är osäker på vilken nyans du har:)
Jag har även mineralrouge från dom, också jättebra. Väldigt drygt. Och så
har jag kabukiborsten, borsten längst till vänster på bilden. Perfekt att
applicera foundation med. Superlen:)

*Det står att det kostar 5$ men det dras av i kassan sen. Det du betalar
är ju frakt förstås. 7.59$


Kommentarer
Postat av: L

Jag äääälskar dom!

2011-05-24 @ 21:04:31
URL: http://lifeylife.blogspot.com
Postat av: Dee

L: :D

2011-05-24 @ 23:07:04
Postat av: Kiqi

Men jaha, nu känner jag mig rätt lost. Måste ju prova detta låter det som.. klickar mig och vidare och undersöker lite.



Kram

2011-05-25 @ 18:56:25
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Kiqi

En fråga.. är skuggorna bra?? Alltså minst lika bra som makeup store? Mycket pigment och funkar på även på oss chocolate coloured?

2011-05-25 @ 19:26:03
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Dee

Kiqi: Skuggorna vet jag tyvärr inget om, har inga :S

2011-05-25 @ 23:37:56
Postat av: Liza K

Det fungerar ju inte längre att beställa via everydays hemsida. Jag tror det är för att Brallis.se numera säljer deras smink i Sverige, jag har beställt därifrån och det fungera jätte bra och de är billiga!

2011-09-15 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0