Baby Foot

Babylena fötter med japansk mirakelkur  i gruppen Dagens vara hos  (BABYFOOT_5)

Har ju varit nyfiken på den här ett tag. Nu finns den här för
179 kronor. När jag berättade om den för Jeffrey så sa han;
Då tänkte du på mina fötter va? Nej, jag tänkte till oss båda
svarade jag då. Äh, du behöver väl inget sånt, du har ju fina
fötter redan sa han då. Jaja, nu har jag i alla fall klickat hem
varsin till oss. Ska bli spännande att se om den är så bra som
det sägs;)

Så här fungerar det:
 

Baby Foot träs på fötterna under 2 timmar och börjar verka direkt.
Efter ungefär en vecka börjar fötterna att "fjälla" och den döda huden
peelas bort av den friktion som inträffar när vi rör oss varje dag.
Efter 14 dagar är dina fötter mjuka och lena.

Den viktigaste ingrediensen i Baby Foot är fruktsyra, vilken är väldigt mild
jämfört med andra syror. Fruktsyran tränger in i lagret av döda hudceller
och verkar på desmosomes mellan hudlagren, vilket gör den lättare att
peela bort. Baby Foot innehåller 17 typer av naturliga extrakt med hög
fuktgivande effekt.

Kitet räcker till en behandling, vilket är allt som behövs för att göra dina fötter
mjuka och fina.


Kommentarer
Postat av: L

Den funkar faktiskt. Nu har det visserligen bara gått åtta dagar sen jag körde men typ allt har ramlat av.

2011-05-27 @ 20:01:47
URL: http://lifeylife.blogspot.com
Postat av: Dee

L: Coolt:D Cant wait, älskar allt sånt nasty shit haha

2011-05-27 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0