Utmanad

Ok, det här med att komma på 8 saker ni inte visste om
mig var ju skitsvårt:S Känns som ni redan vet allt haha.
Men jag kör en sak om dagen för det är svårt att komma
på åtta på en gång;) Blev utmanad av hot mama Lifey

Fakta nummer 1: Jag älskar ost!
Jag skulle aaaaldrig in a million years kunna leva
utan ost;) På mackor, på mat, på kex eller bara äta
som den är. Ofta när jag är sugen på nåt så hittar
man mig med osthyveln i högsta hugg haha. En blandning
jag älskar som många tycker är äcklig är en klick majonnäs
på ostskivan som jag sen rullar ihop och äter. Åh, vad jag
njuter då, kan tänka mig att det känns som när en narkoman
tar sin fix haha. Jag äter det mesta i ostväg men gillar inte
greveost eller mögelost, bläääää! Nej, nu måste jag gå och
ta en skiva ost bara för det;) Cheesus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0