Stinky; Nr 2 i utmaningen



Jag tänkte fortsätta på min utmaning 8 saker ni inte vet om mig;)

Jag har inte bara ett extremt luktsinne utan jag är också väldigt
känslig för lukter. Jag hatar när det luktar illa. Blir rent ut sagt
förbannad på människor som luktar illa. Tvål och vatten people!!
Jag är ju själv extremt renlig av mig och är det nåt som får mig
att få panik så är det att lukta illa. Vilket jag väldigt sällan gör i
och för sig. En gång efter Jeffrey och jag varit tillsammans i typ
fyra år, en dag när jag faktiskt luktade lite svett under armarna
så utbrast Jeff Halleluja, du är mänsklig! Tyckte jag var ganska
kul haha. Anywho, idag så kände jag en äcklig lukt och den förföljde
mig verkligen. Jag duschade och smörjde in mig, parfymerade mig
men ändå kände jag den där äckliga lukten. Jag fick nästan panik.
När Jeffrey kom hem så tvingade jag honom att lukta på mig men
han sa bara Du luktar gott, parfym och creme. Jag gick och snöt
mig två ggr och antagligen var det nån äcklig lukt som fastnat i
näsan eller så inbillade jag mig men nu känner jag den inte längre.
Haha, jag vet att jag är överdriven som får panik men jag hatar
verkligen tanken på att lukta illa.


Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Åh, tack snälla du! Man är alltid så kritisk till sitt eget arbete, jag hade kunnat suttit och pillat på bilden i 3 timmar till XD

2011-03-23 @ 21:11:51
URL: http://amaialayla.com
Postat av: Lina

Jag är också likadan, hatar att lukta illa och är så rädd att andra också ska känna det. Det värsta som finns är ju när man hamnar framför/bakom någon svettstinkande idiot på affären etc., jag blir rädd att andra ska tro att det är JAG som stinker... :/

2011-03-24 @ 09:00:10
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Haha, eller hur! Så brukar jag också tänka;)

2011-03-24 @ 12:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0