Sleepy



Oh my godness va trött jag blev nu. Har inte gjort mycket idag.
Varit en sväng förbi AF och sen var Jeffrey och jag en sväng
förbi några vänner som fick sitt tredje barn i söndags. En liten
tjej denna gång. Hon var så liten och söt:) Nu sitter jag som
vanligt framför datorn och funderar på om jag ska ta en kopp
kaffe eller inte. Tänker på min magkatarr, men det är ju om man
dricker svart kaffe mest. Jag dricker ju med massa mjölk i.
Spelar ju ingen roll egentligen för det blev inget bättre efter jag
provade Inside brus. Tog en sån igår när jag hade ont men det
hände ju inget:( Så jag låg med vetekudden hela kvällen igår.
Lyckades somna en stund men vaknade av att jag hade ont.
Sen har jag haft ont från och till hela dan idag. Läkaren sa att
blir det inte bättre får jag komma tillbaka. Jag måste sluta oroa
mig och stressa upp mig, jag märker att när jag tänker på jobbiga
 saker och ältar så får jag ont. Lättare sagt än gjort som sagt men
jag måste försöka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om läkaren konstaterade magkatarr fick du då inte en kur Omeprazol?! Jag tycker att du ska köpa det (receptfritt på apotek) och äta 1st/morgon i två veckor, det gör jag när jag får extrem magkatarr (råd från sjuksköterskan :)

Kram!!

2011-03-30 @ 17:29:29
URL: http://mittlillarosahus.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag håller med föregående, Omeprazol ska vara kanon mot magkatarr! Jag fick Ranitidin när jag hade magkatarr, funkade också jättebra!



Kram på dig!

2011-03-30 @ 19:37:10
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Sandra: Nej, hon sa att jag skulle prova Inside. Då ska jag absolut prova Omeprazol. Thank you nurse Sandra;)Kram



Lina: Då har jag två jag kan prova:) Tack för tipset. Kram

2011-03-30 @ 21:30:42
Postat av: Patricia

vila vila vila!! krya på dig <3

2011-03-30 @ 23:44:33
URL: http://carlapatricia.blogg.se/
Postat av: Dee

Patricia: Yes mam!;) Tack <3

2011-03-31 @ 12:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0