Obehagligt



Vaknade halv fem i morse av smärtor i mellangärdet. Dom strålade
ner mot magen. Senare strålade dom upp mot bröstet lite. Vid halv
nio slutade det göra ont i mellangärdet men då började vänstra armen
göra ont. Läskigt:( Blev orolig att det kunde vara hjärtinfarkt. Hos
kvinnor är dom ju mer diffusa. Jag ringde i alla fall Sjukvårdsupplysningen.
Hon sa att man får illamående, andningssvårigheter och att det strålar
ut i rygg och nacke också. Hon tyckte jag kunde avakta eftersom jag
inte hade ont längre. Så nu får jag väl vänta och se och hoppas att
det inte kommer tillbaka. Men jag funderar på att kanske beställa
en tid i alla fall och göra ett ekg eller så, bara för att kolla:S

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch vad läskigt! Mår du bättre nu eller har du fått tid hos läkare eller så?

Stor kram!

2011-03-21 @ 17:21:17
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Ja, det är lite läskigt:( Fick ont i armen igen men det har gått över just nu. Nej, har inte beställt tid än. Kram

2011-03-21 @ 17:25:53
Postat av: Patricia

Gud vad läskigt! du kanske borde kolla upp det ändå?

2011-03-23 @ 01:07:15
URL: http://carlapatricia.blogg.se/
Postat av: Dee

Patricia: Ja, det kan nog vara en ide.

2011-03-23 @ 08:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0