En hemlis;)



Mitt hår i helgen när jag var på bröllop. Jag har ju haft långt hår men
sanningen är att jag inte har så långt hår just nu, men jag saknar det:(
Så här är sanningen hihi


Jag har ju inte jättekort hår, även om det känns som det ibland.
Men vilken längd och tjocklek jag har på efterbilden:) Så vad tror ni?
Har jag clips eller har jag gått till salong och satt i löshår?




Här är ju faktiskt mitt riktiga hår, va jag saknar mitt långa hår:(
Ska verkligen försöka att spara ut det igen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Du har ju så fint hår oavsett vad! Men jag gissar på att du har satt i clips? :) ...iofs omöjligt för mig att avgöra som inte kan ett smack om sånt här! :P

2011-06-01 @ 20:46:01
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0