Bloggen



Kom på att jag har bloggat i fem år:O
Känns inte som så länge. 22 maj 2006 skrev jag mitt första inlägg.
Tänkte prova och se om jag tyckte blogga var kul. Och det tyckte jag
ju:) Det är så kul att kunna gå tillbaka och minnas vissa saker man
glömt bort. Blir ju som en dagbok. Det som är extra kul är ju att få
feedback och synpunkter från er läsare:D Och chansen att lära känna
er genom era bloggar, "träffa" likasinnade människor. Jag tycker blogg-
fenomenet är en kul grej, känns som nästan alla har en blogg nu för tiden.
Jag kommer fortsätta blogga i alla fall, för jag tycker fortfarande att det
är riktigt kul.

Kommentarer
Postat av: Lina

5 år... shit! Men jag tror min blogg fyller 5 år i år också, tror vi började lite i samma veva fast jag senare än dig. Och jag tycker som du, att det är superkul att lära känna andra människor trots att vi kanske aldrig kommer att träffas irl. :)

Härligt att läsa att du ska fortsätta att blogga, hoppas det blir många år till! :)

2011-06-07 @ 15:09:39
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Patricia

Följt din blogg hur länge som helst! sjukt.. :) gillar den!

2011-06-08 @ 00:43:17
Postat av: Dee

Lina: Jaaa, vi har hängt med i varandras bloggar länge nu:D Hoppas att du också fortsätter i måånga år till.



Patricia: :D Kul att höra men du, vart är din blogg?! I miss it!!!

2011-06-08 @ 00:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0