Suck!



Jag är på mitt extrajobb idag, jobbet ligger på gröna linjen
(tunnelbana) och för er som bor i sthlm så vet ni att gröna
linjen mot hagsätra är avstängd. Det går ersättningsbuss.
Och jag har ju åkt med den ett par gånger nu, nemas problemas.
Men idag så gick jag på bussen, den stannade lite längre bort men
den har ju samma nummer så det är klart jag går på den. Det skulle
jag ju inte gjort, för den här går inte enligt den vanliga sträckan,
neeeej den ska åka direkt till högdalen och hagsätra. Men suck! Jag
kunde ju kollat upp nån buss från högdalen till mitt jobb men pallade
inte så jag åkte tillbaka till gullmarsplan och började om från början.
Tog ju sin lilla tid kan jag säga. Jag är inget stort fan av bussar,
jag gillar tunnelbana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0