My dream



En sak som alla kanske inte vet om mig är att jag gärna skulle
bli makeup-artist/Maskör. Speciellt maskörbiten tycker jag verkar
jättekul. Tänk att jobba med filmer och göra coola masker och sminka
folk till oigenkännlighet:) Såå kul. Men det har aldrig blivit att jag satsat
på det. Jag gick en helgkurs en gång för flera år sen och det var jättekul.
Och jag var faktiskt utan att skryta bäst i den klassen;) Men det krävs så
otroligt mycket för att satsa på ett sånt yrke och det finns väldigt mycket
competition. Så det får nog fortsätta vara just en dröm.

Kommentarer
Postat av: Kiqi

Åh jag tycket också sånt verkar så himla kul! Shit att du är så duktig med. Du måste definitivt satsa ju. Jag har en stark känsla av att du är väldigt artistisk och estetisk av det jag sett =)



KRAM

2011-04-13 @ 17:39:57
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Dee

Kiqi: Ja, jag älskar estetiska saker:) Jag ritar och skriver. Tycker det är jättekul med inredning och småpyssel. Men det är min jäkla perfektionism och höga krav på mig själv som sätter käppar i hjulen och gör att jag aldrig tycker jag är tillräckligt bra:/

2011-04-13 @ 18:36:07
Postat av: Kiqi

Åh vad trist. Jag vet lite hur det där är. Jag är sådan själv också. Men har faktiskt lärt mig att tro på vad folk säger och ändå försöka. Det är skitsvårt. Jag har mycket högre krav på mig än andra. Typ när det kommer till naglar. Jag är aldrig nöjd! Hittar alltid något fel typ.. usch. Åh om du ändå vågade försöka!

2011-04-13 @ 19:17:14
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0