Smått och gott

10 FAVORITER

Färg:
 Svart funkar ju alltid, tråkmåns haha
Mat: Sushi
Band: Är ingen bandmänniska

Film: I love you man. Har sett den såå många ggr haha
Bok: Jag är en nörd men jag älskar alla Jackie Collins böcker hihi
Sport: Basket
Veckodag: Fredag
Tid på dygnet: Ingen aning faktiskt

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: 
Bra fast jag är fortfarande sjuk:(
Kläder: Mjukisbyxor, linne och en tunn kofta
Nagellack: Inget just nu, måste fixa
Omgivning: Vardagsrummet
Irritationsobjekt: Min hals, den gör fortfarande
ont och min jobbiga hosta.


6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Nope
Brutit mot lagen: Yup
Blivit arresterad: Nope, men suttit i förhör
Badat naken: Ja, inte badar jag med kläder
i alla fall;) Men om vi pratar utomhus så Ja.
Varit med på tv: Jajjemen 
Kysst någon du inte känner: 
Inte en total stranger
men nån jag inte kände så bra.




3 PERSONER

Du kan berätta allt för: 
Finns ingen jag berättar Allt för
Du tycker om: Det är ju så många fler än 3
Du inte gillar: Äsch, man ska inte lägga energi på sånt

2 VAL

Kaffe eller te: Kaffe, men just nu lever jag på te
eftersom jag är sjuk.
Vår eller höst: Vår! Höst och vinter kan jag gärna slippa

1 ÖNSKAN

Vinna lite pengar skulle sitta fint:)


Kommentarer
Postat av: Kiqi

Åh sånt här gillar vi!!!



Du har en utmaning hos mig IGEN.. haha..:

http://babymama-2009.blogspot.com/2010/09/in-my-bag.html



Kram

2010-09-30 @ 00:22:47
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0