Kläderna från Nelly kom idag

Fia Dress SEK 139, Jeane Blush - NELLY.COM Truly Mana SEK 69, Vero Moda - NELLY.COM

Fick min beställning från Nelly idag. Klänningen var superliten.
Jag tog i small visserligen men på överkroppen har jag aldrig
några problem att ha small eller 34, 36 i storlek. Över rumpan
och höfterna är jag lite större men det var ju inga problem i den
här klänningen eftersom den är lite vidare nertill. Men jag kunde
inte ens knäppa den över brösten. Och jag är ingen Dolly Parton
direkt;) Väldigt liten small måste jag säga. Så den får åka tillbaka.
Tunikan däremot var fin, I like it a lot:) Ska slänga upp en bild imorgon.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilka fina kläder. Synd att klänningen inte passade.

2010-11-01 @ 08:15:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Dee

Hanna: Ja, det var synd men så är det ju ibland när man beställer över nätet och inte kan prova;)

2010-11-01 @ 09:38:26
URL: http://deelight.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0