All work and no play...



Jag har inte bloggat på ett tag, har velat men har jobbat och sen varit trött.
Så kul när jag får jobba:) För er som inte vet så har jag inget heltidsjobb.
Jag brukade jobba 4 dagar i veckan förut men pga lågkonjukturen så har
det blivit mindre att göra på mitt jobb så nu ringer chefen bara när han har
fått in nåt. Jag har jobbat där i 4 år nu och jag trivs så bra och jag tycker
fortfarande att det är lika kul som när jag började:) Och man kan inte be om
en bättre chef, han är verkligen världens bästa. Han behandlar mig som en
i familjen. Men eftersom det blivit så lite jobb nu senaste tiden så måste jag
söka ett annat jobb. Chefen är medveten om det. Jag skulle vilja ha ett annat
jobb men ändå kunna hoppa in på det här jobbet ibland, det vore det bästa.
Jag sitter i alla fall nu och kollar lite och har hittat ett jag ska söka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0