Tandis



Seg på att blogga I know;) Var hos tandläkaren idag.
Det är inte en favoritsyssla direkt. Min puls var uppe i
200 säkert. Jag hatar och jag menar hatar att röntga.
Kan dom inte göra dom där grejerna mindre liksom?
Och ändå får jag dom som dom använder till barn.
Jag mår så jäkla illa. Fick kräkreflexen Arne idag och
trodde jag skulle kräkas:( Och jag som lider av kräkfobi,
det gör ju saken ännu värre. Så det slutade med att jag
satt i stolen och bölade och skakade som ett asplöv.  Men
både tandläkaren och sköterskan var jättegulliga:) Hade ett
litet hål, most likely pga av småätande för tandläkaren berömde
mig för att jag skötte mina tänder jättebra. Ska tillbaka och
laga hålet imorgon. Röntgen är det värsta så jag är glad att
det är över, men sprutan är ju ingen höjdare heller. Men
hellre den än röntgen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0