Yesterday


Var på ett informationsmöte på arbetsförmedlingen
igår. Blev uppraggad också haha, nej, men en kille gav
mig först en komplimang för mina rosa stövlar(please)
och sen frågade han i nästa andetag om jag ville ta en
fika med honom. Jag avböjde vänligt och sa att jag har
pojkvän. "Jag ville bara fråga i alla fall" sa han. Absolut
sa jag, fråga kan man alltid göra. Efter det åkte jag in till
stan för att shoppa lite. Då ringde Linda och svor över sin
värdelösa tandläkare hon just varit hos och det visade sig
att hon var på väg in till stan så vi möttes upp:) Vi gick runt
lite och sen satte vi oss och tog en fika på Cafe 60. Första
gången vi var där även om man hört talas om det. Oj, oj, oj
va mycket mums dom hade att välja mellan. Här snackar vi
ett cafe med utbud. Dom hade väl säkert 100 olika slags te.
Och massa mumsigt fikabröd, mackor och sallader. Jäkligt
bra öppettider också. Mån-Tor 07-24, Fre 07-02, Lör 09-02
och Sön 10-24.


Kommentarer
Postat av: PeO

hej!

Tycker att dina gummistövlar ser trevliga ut. Måste vara praktiskt när himlen rasar ner som här om dagen.



Jag har sett en på sta'n som hade liknande stövlar som dig. Till dem hade hon blanka tights och rosa HH-jacka. Det blev snyggt.



Så även om du inte är "en rosa tjej" så kan du ju göra något av det.



En liten undring: Varför köpte du rosa gummistövlar om du inte känner att du passar i det? Samma modell finns ju i rott och svart...



PeO

2010-08-27 @ 15:00:33
Postat av: Dee

PeO: För att jag provade dom svarta men tyckte dom såg tråkiga ut, dom rosa var snyggare. Så enkelt var det.

2010-08-28 @ 11:34:17
Postat av: Issa

Hej! Har velat ha sånna där rosa gummistövlar jätte länge! vars har du köpt dem? (:

2010-09-29 @ 18:11:25
URL: http://lurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0