Skorna från Nelly



Hämtade ut skorna från Nelly idag. Two words: Love them!
Ska inte uttala mig för fort eftersom jag bara gått omkring i dom
här hemma men dom känns väldigt bekväma:) Men jag får återkomma
om det när jag gått lite längre i dom kanske. Dom känns lite tighta
där fram men det kommer töja sig säkert. Ett litet minus är att dom
glappar lite där bak ibland, men jag kan omöjligt ha en storlek mindre.
Kanske kan lägga in nån sula eller nåt. Men all and all så är jag jäkligt
nöjd:) 299 är ju ett pris man inte kan klaga på heller;)

 


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

FINA SKOOR :)

2010-03-26 @ 16:00:51
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Dee

Sidney The Singer: I knooow, visst är dom:)

2010-03-26 @ 16:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0