Award



Det som ska göras när man får en award är:

*Kopiera awarden från min blogg
*Länka personen som du fått den av
*Berätta sju saker om dig själv
*Välj sju bloggar som du vill ge den till
*Länka till dem
*Lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

Fick den här awarden av lovely Kiqi:)
Oj, sju saker om mig själv hmm, känns som ni som följer min blogg vet
allt om mig men jag har väl i och för sig läsare som inte hängt med
så länge så ni andra får väl stå ut;)

1. Jag älskar djur, det är det bästa jag vet. Tycker dom är underbara:)
2. Jag är pedant, älskar ordning och reda, saker på sin plats, rent och fräscht.
3. Jag och min pojkvän träffades på nätet;)
4. Jag har emotofobi, (kräkfobi) har som tur är inte kräkts på 29 år *ta i trä*
5. Jag kan vända på min tunga haha
6. Jag gillar inte vit choklad. I´ll have my chocolate like I have my men;) haha
7. Jag är inte en rosa tjej, vill Inte ha rosa mobil, kamera, dator etc.



Alla som känner att dom vill göra den här feel free men glöm
inte att berätta för mig så jag kan läsa:)

 


Kommentarer
Postat av: Kiqi

5an & 6an låter som jag. 1an & 2an till viss del, och 7an inte alls =D



Kul att läsa..



KRAM

2010-03-07 @ 10:43:07
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0