Family



Farmor och farfars bröllopsdag 1941

Var med pappa i helgen och röjde och städade i farmors och farbrors
lägenhet. Min farbror bodde ju med sin mamma. Farmor gick bort förra
året och min farbror gick ju bort nyligen. Mycket grejer var det och ännu
är vi inte klara på långa vägar. Känns så konstigt att gå igenom andras
saker. Lite olustigt sådär. Jag tittade igenom massa gamla bilder, jag
älskar sånt. Tog den här bilden på farmor och farfar från deras bröllopsdag.
Pappa hittade en hel del smycken och jag fick ett klockhalsband i guld.
Jag är inte mycket för guld men den var lite söt och kan vara kul att ha
som minnne. Min farmor var aldrig så intresserad av sitt enda barnbarn
så vi hade inte så mycket kontakt när jag blev äldre. Jag tror att om farfar
hade levt så hade kontakten varit bättre men han dog redan 1990. Tråkigt
att man inte har nån stor släkt med nära kontakt men jag får vara glad
att jag har Jeffreys familj och släkt:)

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Åh woow!! Va underbart att det finns kvar! Jag gillar sånt, det e så kul att se! Men vilken tur att du har din kille och hans familj iaf :)

2010-02-04 @ 15:41:37
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0