Rude!



Idag funkade allt bra med DHL förutom att dom kom sent men
det gör dom ju nästan alltid. Och den här gången var det en trevlig
kille dessutom. Förra veckan var det ju en jävla surgubbe. Han var
jätteotrevlig, men är du otrevlig mot mig får du räkna med att få
dubbelt tillbaka. Alla från Dhl brukar klara att köra in varorna själva
så jag gick och hämtade en penna medans för att skriva under.
Jag kommer tillbaka och gubben gnäller; Jag skulle behövt hjälp.
Ok, om han sagt det på ett trevligt sätt men det gjorde han definitivt
inte. Jaha, vad ville du ha hjälp med då svarar jag frågande. "Om
Anders (min chef) hade varit här så hade han hjälpt mig automatiskt
gnäller han fram då. Ja, det var ju synd att han inte var här då svarar
jag då. "Jag höll på att rasa ner för trappan" fortsätter han att gnälla.
Vid det här laget är jag riktigt trött på denna otrevliga gnällspik så jag
svarar; Vad vill du att jag ska göra, stå bakom och ta emot dig? Då
inser han hur han betett sig och mumlar att det är halt ute och stressigt
och ber om ursäkt för att han är kort i tonen. Jag svarar lugnt; Det är
lugnt, jag vet att det inte har med mig att göra egentligen, sen att det går
ut över mig är ju en annan sak. Sen vänder jag på klacken och går in
i andra rummet.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha, du är underbar! Jag skulle vilja sett surgubbens min när du sa det där... :D

2010-12-11 @ 14:20:29
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Hihi, jag med, hann ju inte se eftersom jag vände på klacken och gick;)

2010-12-11 @ 15:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0