Loser?



Det här med min coach är en never ending story av irritation.
Jag mailade honom i torsdags angående "jobbet"(praktiken)
han ville jag skulle ta. Jag sa att det verkade alldeles för stressigt
och eftersom det företaget är i princip ett dotterföretag till det
här stället som jag går hos min coach, så var jag ärlig och sa
att mitt mål är att komma ifrån *** *****. Antar att han blev
sur som en liten unge för jag fick aldrig nåt svar. Däremot så
mailade jag honom igår för att berätta att jag ska på en intervju
på ett jobb jag sökt. Och att jag söker vidare medans. Ni ska
ju inte tro att han svarar; Va bra att du fått en intervju. Nej, han
svarar bara; "Väldigt bra att du fortsätter att aktivt söka jobb.
Lycka till." Braaaaa coach! Verkligen. Jag har sån lust att skriva
nåt tillbaka men jag kanske ska strunta i det, jag vet inte. Eller
om jag skriver till min handläggare istället. Det var länge sen jag
retade mig på nån så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0