Hair issues



Jag funderar allvarligt på att rakpermanenta en liten bit av mitt
hår haha. Jag har ju självlockigt/vågigt hår och det trivs jag att
ha men nåt som irriterar mig är uppe på huvudet på vänster sida,
jag har haft problem ibland med att det liksom står upp, speciellt
när jag har uppsatt hår och borstar håret slätt. Men nu dom senaste
månaderna har det varit konstant. Det går inte att få riktigt slätt.
Antar att det är ett steg i min hårutveckling. Jag har haft självfall
sen jag föddes men ju äldre jag blir desto vågigare/lockigare blir
det. Jag brukar skoja och säga att jag kommer ha afro när jag
är 50 haha.

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Haha, afro is a good thang ;) hahaha

2010-12-23 @ 14:36:19
URL: http://afrobelita
Postat av: Dee

Afrobelita: It sure is;)

2010-12-23 @ 22:08:35
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

♥God jul på er♥

2010-12-24 @ 00:22:57
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0