Holy crap!



Jag är helt slut idag. Satt och nickade till på tunnelbanan hem hihi.
Så fort jag kom hem så la jag mig under filten på soffan och däckade.
Men bara en liten stund. Måste ju kunna sova inatt också. Men det blir
nog inga problem. Jobbade idag, har jobbat tre dagar den här veckan.
Men det är på mitt gamla deltidsjobb. Det andra blev det inget av med,
AF har sina regler och dom tyckte inte det jobbet var nåt bra. Hmm, jag
trodde AF ville ha ut folk på jobb men tydligen inte;) Jaja, det var nog inte
det bästa för mig ändå. Jag tror att min första instinkt när det gällde hela
kontaktbiten nog stämde ändå. Även om dom var supertrevliga så har
jag en känsla av att strukturen skulle saknas hos dom som chefer. Och
struktur är nåt som är väldigt viktigt tycker jag. Nu är det bara att söka
vidare, nåt dyker upp så småningom. Det som är lite jobbigt nu är att
AF skickat mig till ett ställe där jag ska få coachning och hjälp. Och I am
not really feeling that place. Berättar mer om det imorgon;)

Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Det brukar vara så, när man känner att det inte är rätt så brukar det oftast inte vara det! Något annat bra väntar på dig därute!!=)

2010-04-22 @ 22:15:43
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Lina

Man ska lita på sina egna känslor, känns det inte bra så är det så!

Ska du få som en jobbcoach? Blä säger jag, jag har ju blivit "coachad" rätt länge nu och det ger mig INGET. Tur jag har mina studier att haka upp mig på, sen ska jag banne mig råsöka jobb och se om någon vill ha mig - annars blir det väl utbildning igen. Suck.

2010-04-23 @ 06:41:30
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Afrobelita: Exactly:)



Lina: Jag har redan haft en jobbcoach och det gav mig absolut ingenting, men nu ska jag få en till på ett ställe där dom tydligen lägger ner mer tid än på dom inhyrda firmorna. Vi får väl se hur det går;)

2010-04-23 @ 07:15:44
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0