Plugga



Var och gjorde språknivåtest idag. Jag kan ju en del spanska.
Har aldrig läst men efter nio år med mitt ex som var från
Uruguay så snappade jag upp en hel del;) Kan förstå mycket
och jag har väldigt bra uttal men när det gäller att sätta ihop
meningar är jag inte lika bra. Jag kunde ha gått ett snäpp upp
men kommer köra på nybörjare. Lika bra så man lär sig ordentligt
från början. Så kan jag glänsa lite i början hihi. Hon sa att jag kanske
kommer tycka det är tråkigt i början eftersom jag kan det mesta men
det överlever jag. Så om två veckor börjar jag läsa spanska:)
Denise 1. Sociala fobin 0, zero, zip, nada!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woho! vad kul.. jag kan vara din blogg spanska-coach :P hiih

2009-09-08 @ 21:48:18
Postat av: Dee

Anonym: Patricia? Absolut;)

2009-09-09 @ 19:58:15
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0