Full day


Var på min tredje Kbt (kognitiv beteéndeterapi) idag.
Känner mig helt slut nu. Det tar på krafterna att gräva
runt i det förflutna och nuet. Grät idag igen:( Känns så
jobbigt när man känner att tårarna är på väg men samtidigt
så är ju terapeuten van vid att folk gråter hos henne, så det är
ju inget att känna sig dum över. Idag på Adecco gick det
jättebra. Vi skulle sätta oss i grupp och göra en uppgift. Sånt
som jag kan tycka är jobbigt och svårt men idag gick det
bra, jag var den som pratade mest. Det är så skönt att min
sociala fobi har hållt sig borta den senaste tiden:)
Och idag måste jag utstrålat nåt speciellt för jag vet inte
hur många killar som tittade, sa saker och kom fram. Alltid
trevligt att bli uppskattad även om jag är noll intresserad.
Nu ska jag masa mig ut i badrummet och prova min nya
inpackning från Tresemmé:)


Kommentarer
Postat av: Patricia

Det är bra att gråta ut :)



Tresemmé is the shit

2009-09-03 @ 00:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0