Egoist



Vet inte vad problemet är med vissa som ska vara mina vänner.
Jag är verkligen irriterad och besviken på min "lillebror"(bästa killkompis)
Han har nog alltid varit så men jag har inte märkt det. Han är väldigt egoistisk.
Han bryr sig bara om vad som händer i hans liv. När han mådde dåligt
så släppte jag allt jag hade och åkte till honom. I somras skulle vi träffas
men dagen vi skulle träffas så messade jag honom och sa att jag orkar
nog inte komma till honom för jag hade gråtit hela natten. En riktig vän
hade sagt; Inga problem, jag kommer till dig så hittar vi på nåt roligt
så du kan tänka på annat. Men inte han, han messade tillbaka och sa
att han förstår och vi kan träffas en annan dag. Jag hade verkligen behövt
hans stöd och tröst just då. Idag och även en annan gång så skrev jag att
jag är lite deppig i mellanåt och vissa saker är jobbiga. Tror ni han ens
svarar? Det var han som frågade hur det var med mig men han kan inte
ens svara? Han messar och skriver om sin nya tjej och hennes dotter
och hans hund och bla bla bla. Jag vill absolut veta om hans liv men det
känns ju som man inte betyder ett skit när han inte ens svarar på det jag
skriver utan bara fortsätter och prata om sig själv. Som vanligt. Besviken
blir man. Som tur är så har jag och hans ex fortfarande kontakt och hon
finns verkligen där. Hon frågar, ger sina åsikter och peppar mig till max.
Tack och lov för henne♥

Update: Messade honom och berättade hur jag kände.
Orkade inte ringa för då hade jag bara gråtit. Nu har
vi rett ut det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0