Vänta

Jag sitter och väntar på att dom ska komma med
två köksluckor som listen lossnat på. För det första
har vi fått vänta i säkert en månad innan dom blev
klara. Och idag var det sagt att dom skulle komma
vid lunch. Klockan är kvart över tre så det är ganska
safe to say att lunchen är över nu. Tror dom att man
inte har nåt annat för sig än att sitta och vänta hela
dan på att dom ska dyka upp? Jag jobbade inte idag
men skulle på Kbt vid två, som "tur" var så blev det
inställt men annars hade det ju varit kört liksom.
Vad trött jag blir!

Update: Han kom vid fyra. Sen lunch;)

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Hahaha oj, måste kolla upp det! Minns faktiskt inte, var sjuuuukt längesen jag såg den XD

2009-10-14 @ 02:35:40
URL: http://amaialayla.blogg.se/
Postat av: Nina

Mammatankar...

Det är moget av dig att ta kontakt med din mamma.

Du tycker väl om henne fastän hon är alkoholist? Det är väl sjukdomen du hatar, eller?

Lycka till.

Nina

2009-10-14 @ 10:18:01
Postat av: Dee

Amaia Layla: Hihi, ja gör det;)



Nina: Ja, självklart är det sjukdomen jag hatar men med mamma följer ju sjukdomen med och kan inte mamma åtminstone respektera mig så kommer jag inte orka att ha kontakt med henne. Tack för ditt lyckönskande:)

2009-10-14 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0