Ryggont



Idag efter duschen böjde jag mig för att ta upp mina mjukisar
och då högg det till i nedre delen av ryggen. Nu har jag ont där
och det hugger till lite ibland. Mindre kul. Hoppas jag slipper
få ryggskott bara för det är inte kul. Fick det en gång för typ
6 år sen. Böjde mig för ta upp tvättpåsen och då högg det till
och jag kunde inte ställa mig rak utan fick lägga mig ner på
golvet. Sen kom jag inte upp. Ringde den pojkvän som jag
var tillsammans med då och sa att jag fått ryggskott och inte
kunde komma upp. Den idioten sa; Jag kan inte gå från jobbet
nu men jag kommer hem sen. Han jobbade en kvart hemifrån
och kunde inte ta sig hem! Han kom hem flera timmar senare.
Jag gjorde slut med honom ett tag efteråt, inte bara pga den
händelsen såklart men den hjälpte ju inte till om man säger så.
Nu sitter jag i alla fall med vetekudde och jag ska be Jeffrey
massera mig lite sen.

Kommentarer
Postat av: Martina

Visst. Jag e också helt nervös för vaccinet.. itne alls för influensan.. jag tvekar. men mina föräldrar tjatar på mig hela tiden o ta de.. men min faster e doktor o hon ska inte ta d.. man blir ju helt knäpp på all hysterin

2009-11-24 @ 13:52:41
URL: http://martina86.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Haha visst måste han?! Stackars grabb..han verkar ju dock nöjd iaf? ;)

2009-11-24 @ 16:34:48
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0