Moody



Jag har varit på bättre humör kan jag säga. Mitt humör åker
berg och dalbana idag. Först är jag lugn och sen helt plötsligt
är jag pissed off för att sen vara nära att gråta. Mitt liv är
inget roligt just nu. Det händer inget kul. Jobbar knappt så
jag blir grymt uttråkad, händer inget kul på fritiden heller.
Är irri på en kompis, ja samma som jag var irriterad på för
bara några månader sen. Han lärde sig tydligen ingenting
fast jag sa åt honom. Jag orkar inte med egoistiska människor
som är upptagna med att analysera sitt liv för att sen lite fint
i slutet av konversationen fråga hur det är med mig. Man märker
så väl om nån frågar för att den vill eller om den frågar för att
den känner att den måste slänga in nåt som inte bara handlar
om sig själv. Jag ska säga min mening men just nu pallar jag
inte. Just nu kan han suga *****! Ni märker vad jag menar med
lite agro va? ;)


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Man ska verkligen inte omge sig runt folk som ger dålig energi! Tråkigt att du mår såhär gumman!



kram

2009-11-10 @ 19:35:22
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Lina

Håller med ovanstående, energitjuvar kan man leva utan. I alla fall tills den dagen dom inser sitt misstag och ber om ursäkt eller ändrar sig.



Styrkekram!

2009-11-11 @ 06:25:30
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Sidney The Singer: Så sant! Förhoppningsvis mår jag bättre snart. Kram.



Lina: Verkligen! Ja, man får ju hoppas att han är smart nog att inse och be om ursäkt. Kraam.

2009-11-11 @ 16:18:34
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0