Hemmafru



Läste den här artikeln om hemmafruar. Visst kan det
vara bra om man har barn att få var hemma och ta
hand om dom, även om jag anser att dagis är bra för
den sociala utveckligen hos barn. Men att vara hemmafru
om man inte ens har barn är en annan historia. Jag personligen
skulle ha extremt svårt att bli försörjd av min man. Jag är
uppfostrad att vara självständig när det kommer till den biten.
Jag vill tjäna mina egna pengar och bidra till hushållet. Vill
inte behöva be om pengar om jag ska shoppa. Även om min
man skulle vara superrik så skulle jag ändå vilja jobba och
ha en inkomst. Jag kanske är konstig men jag är som sagt
uppfostrad att vara en independent woman och göra rätt för
mig.

Kommentarer
Postat av: Saidy

Like this! Det är självklart att man ska vara självständigt. Det har du rätt i! Hoppas att det finns fler människor som du.

Take caer lams

2010-05-14 @ 08:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0