Grey day



Grå tråkig dag. Jag är såå trött på det här skitvädret. När var solen
framme senast, nån som kommer ihåg det? Man behöver ju lite sol
och ljus för att må lite bättre i dom här mörka kalla tiderna. Har inte
gjort mycket idag. Suttit på Youtube och kollat på massa skräp. Tänkte
fortsätta kvällen i samma tecken fast framför tv:n. Vi har typ alla kanaler
nu i tre månader så man får väl passa på. Igår var vi och hälsade på
Jeffs bror och flickvän och tjejerna. Jag och Afeni busade runt och jag
fick smörja in henne efter duschen, sätta på blöja och pyjamas. Var ju
ett tag sen vi träffades men hon gillar mig. Jag tror barn gillar mig för
jag låter det vara på deras villkor. Jag tvingar mig inte på dom utan
låter dom komma till mig om dom vill. Man måste respektera små barn,
dom är ju faktiskt små människor med känslor. Jag som vuxen gillar
ju inte om nån tränger sig fram och tvingar mig att umgås om jag
inte själv får bestämma. Jag jobbade ju trots allt 3½ år på dagis
utan utbildning och det var aldrig några problem, barnen älskade mig:)
Ok, nu babblar jag på här haha, jag ska gå och hämta lite chips nu och
make myself comfortable i soffan;)

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

TAACK gumman å shit vilken snygg bild på dig, e d bild från top model eller?=)



Du har rätt ang barn, man ska ge dom space lika mkt som vi inte vill bli tvingade att va me någon vi inte känner osv =)

2009-11-08 @ 15:25:24
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Jamila

snyggt! Tycker du ska börja lägga upp fler bilder på dig själv, utan att du gömmer halva ansiktet, du är jätte fin!

2009-11-08 @ 15:36:45
URL: http://jamilaz.blogg.se/
Postat av: Dee

Sidney The Singer: Youre welcome:) Haha, eller hur;) Ja, många tänker inte på att barn också är människor.



Jamila: Tack så mycket:) Det kommer nog, jag börjar lite lugnt;)

2009-11-08 @ 16:25:09
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0