Feeling proud

175126-wonder-woman_400.jpg image by goetz420

Ok, jag är inte Wonder woman men jag är glad idag och stolt
över mig själv. Det gick jättebra igår:) På väg dit var jag såå
nervös. Mina händer skakade nog till och med lite. D var där
och mötte upp mig och tog hand om mig. Hon vet om att jag
har problem med social fobi så hon frågade hur jag mådde.
Hon var helt imponerad över hur samlad jag såg ut. Men jag
kan nog se samlad ut men mitt inre är kaos typ;) Kanske
mycket därför många har haft svårt att förstå att jag har
problem eftersom det inte syns på utsidan. Jag började med
att utmana mig själv direkt genom att stå kvar i lunchrummet
själv med massa människor jag inte kände medans D gick
ut och rökte. Det gick jättebra. Efter ett tag kände jag mig
lugn och jag skämtade till och med inför alla på genomgången
/uppropet. Vi jobbade två och två och jag fick jobba med en
jättegullig tjej och vi hade kul medans vi räknade 1 miljon
strumpor, vantar, kalsonger, mössor mm. Kvart över tolv
inatt var vi klara. D skulle kolla om dom behövde nån personal
så jag får väl se vad som händer.



Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att det gick så bra! :)

Självförtroendet växer enormt av att utsätta sig för jobbiga saker, vet ju hur det är med panikångesten och allt det :(



Heja dig!!!

2009-11-04 @ 13:29:13
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Ja det känns jättekul. Jaa, det växer verkligen. Först tror man att man ska må bäst av att strunta i att göra det men sen mår man tio ggr bättre när man väl gjort det istället:)Ja, PÅ är inget kul, usch, men den var bättre nu för tiden va?

Kram

2009-11-04 @ 20:59:49
Postat av: Sandra

Håller tummarna för att du får in en fot där!

Kram!!

2009-11-04 @ 22:49:31
URL: http://mittlillarosahus.blogg.se/
Postat av: Dee

Sandra: Tack:) Kram

2009-11-05 @ 12:07:35
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Patricia

håller tummarna för dig!

2009-11-15 @ 18:49:36
URL: http://stilettoqueen.blogg.se/
Postat av: Dee

Patricia: Thanks:)

2009-11-15 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0