Utmanad!

Reglerna är:

1. Svara på frågorna på din blogg.
2. Ta bort en fråga som du inte tycker om och lägg till en egen fråga istället.
3. "Tagga" 8 nya bloggar.

1. Vilken parfym använder du?
Jag har många. Använder oftast olika dofter
varje dag. Har allt mellan Gucci, Escada, Versace,
Victor&Rolf, Lancome, Kenzo, Aquolina och Burberry.

2. Favoritfrukt?
Rosa Fujiäpplen. Äter ett om dagen. Mums:)


3. Vilken bok läser du nu?
En gammal goding, Hollywoodfruar;) För den har
jag ju aaldrig läst förut.

4. Dagens bästa händelse?
Gos med Jeffrey och att solen kom fram

5. Vad skulle du vilja lära dig?
Att bli av med min sociala fobi. Och lära
mig flera språk.

6. Vad köpte du sist?
Mat och nya blommor till köket

7. Vilket är ditt favoritdjur?
Fågel. Undulater, bästa husdjuret:)
Men jag älskar alla djur. Bästa som finns.

8. Vad har du för personliga mål just nu?
Må bättre och börja njuta mer av livet.

9. Vad tycker du om personen som taggade dig?
I love her! Lina har jag aldrig träffat men hon verkar vara en
underbar människa. Ödmjuk, snäll, söt och såå rolig hihi.

10. Vad har du för ögonfärg?
Grå med inslag av grönt

11. Vad är det första du gör på morgonen
(efter att du går på toaletten)?

Sätter på datorn(pathetic I know) och fixar frukost.

12. Om du kunde vara varsomhelst i världen under
kommande fem timmar, var skulle du vara?

New york baby

13. Vilka egenskaper uppskattar du hos en partner?
Härmar dig Lina och säger; Ärlighet, humor och självdistans.

14. Vad har du för planer för sommaren?
Hoppas kanske komma iväg på en
resa utomlands men annars bara njuta
av den här hemma i sverige.

15. Vilket är ditt drömjobb?
Makeupartist/Maskör

16. Vilket är ditt favoritplagg i din garderob?
Mjukisbyxorna for sure

17. Vilket är ditt favoritmärke på smink?
Har inget favoritmärke, jag blandar.

18. Tre saker som får dig att le?
Jeffrey, Pookie, Daisy (Och Tweety♥)

19. Modeflugan jag gick på och i efterhand inte förstår?
Axelvaddar. Yes I am old.

20. Vilka är dina favoritserier på tv?
Jag följer inga serier längre.

21. Vad har du på dig just nu?
Mjukisbyxor, linne, underkläder.

22. Vilket är ditt favoritgodis?
Choklad

23. Vilken är din förebild när det gäller mode och stil?
Ingen speciell

24. Vilken var den senaste filmen du såg?
På bio var det Wolverine. Hemma var det Marley
and Me men jag somnade så jag måste fortsätta
att se den idag.

Alla som vill får göra den här utmaningen. Let me
know bara så jag kan läsa;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0