Crappy day

Har varit hos veterinären idag. Pookie kräktes upp
frön igår så jag jag ringde direkt i morse och beställde
en tid. Anade att det var krävinflammation för då brukar
dom kräkas upp frön. Det kan gå över av sig själv men
jag chansar inte och Pookie ska inte behöva må dåligt
så off to the vet we went. Nu har han fått medicin som
han ska få i tio dagar. Jag har blivit extra känslig och
orolig efter allt med Tweety. När jag åkte med henne
så tänkte jag, Ok hon är sjuk och får medicin och blir frisk
sen. Men det blev ju inte så tyvärr. Så nu går jag och nästan
håller andan och är orolig att samma sak ska hända med
Pookie:( Pookie har inte samma sjukdom men ändå.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Stackars Pookie! Hoppas han mår bra snart, förstår att du blir orolig..

2009-05-22 @ 23:50:35
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: Dee

Patricia: Tack, va gullig du är:) Kram

2009-05-23 @ 13:45:19
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0