BBQ

BBQ-main_Full.jpg image by miumiu78

Igår var vi på födelsedagsfest hos en kompis. Jag tänkte som vanligt sitta hemma
men beslöt mig för att gå i alla fall. Vi hade jättetrevligt. Vi grillade och snackade
massa skit. Jag brukar oftast hamna i grabbgänget eftersom jag är mest van
och bekväm med killar. Men vi i tjejgänget hamnade i soffan och satt och lekte
nån lek som gjorde att jag skrattade så jag fick ont i magen. Senare kom
grabbarna och då skulle vi leka en lek som hette Maffia, men då tittade jag
bara på. Men det var riktigt underhållande. Vi kom hem vid halv tre. Jeffrey gick
och la sig direkt men jag var inte trött så jag hamnade i soffan framför tv:n.
Men sen somnade jag där i alla fall med smink och allt och utan att borsta
tänderna (Eeww!) Det händer typ aldrig. Jag är jättenoga med att tvätta av
smink och borsta tänder. Men jag var visst lite tröttare än jag trodde. Det första
jag gjorde när jag vaknade var att tvätta och borsta;) Idag blir det en kväll i soffan. Känner mig jättetrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0