Onsdag

Var ute med Linda nu på kvällen. Vi gick till Caliente
och åt tapas. Yummie. Förutom att vi hade en skittråkig
servitör så var allt bra. Vi åt små spett med tigerräkor och
champinjoner, quesadillas och nachos med guacamole.
Mycket babbel och skratt som vanligt. Vi har alltid så kul:)
Nu sitter jag och tittar på en dokumentär på trean. Den
handlar om några som ska låta bli att tvätta sig på en
månad. Why?! Jag kan bara säga att jag skulle aaaldrig
klara det. Jag är nog en av dom renligaste människor
som finns. Jag skulle dö om jag inte fick tvätta mig på
så länge. Jag blir riktigt äcklad av att se det här programmet.
Jag mår illa. Eeeww!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Haha ja visst låg katten gulligt med bakbenen?! haha :D

2009-03-05 @ 11:29:05
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Patricia

nej usch vad nasty! skulle inte heller klara av det..

2009-03-05 @ 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0