Tillbaka

Nu är jag hemma igen och det gick bra. Han var duktig
så cellprovtagningen kändes knappt nånting. Men biopsin
däremot kändes desto mer. Eller inte själva biopsin men
bedövningen. Fick först bedövningsspray som sved som eld.
Inte skönt. Sen fick jag spruta och att ta spruta är ju aldrig
direkt skönt, men att ta den där jag tog den var ännu värre kan
jag säga:( Aj! Själva biopsin så kände jag bara att han gjorde
nåt men det gjorde inte ont. Däremot så gör det lite ont nu när
bedövningen släppt. Skönt att ha det gjort nu i alla fall. Jag var
såå nervös. Nu måste jag ju bara gå och invänta provsvaren som
tar ca tre veckor:( Ska försöka att inte tänka för mycket under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0