Stinky poo

Kom hem efter att ha träffat Linda. Först umgicks jag lite
med mina sötproppar till gudsöner:) Sam var inte alls på
humör, jättegrinig och ledsen. Börjar säkert bli sjuk. Men
lilla Liam var lika glad och bubblig som vanligt. Han skrattar
åt allt. Efter att Lindas man kommit hem så gick vi och satte
oss och åt. Blev inget fancy den här gången, det blev kebab.
Eller jag äter ju inte kebab så jag tog kycklingtallrik. Men det
var gott och så skönt att bara sitta och babbla och skratta.
Med Linda kan jag alltid slappna av och vara mig själv, men
det är väl därför hon är min bästa vän också:) Jag luktade
som en stor kebabrulle när jag kom hem (eeeww) så jag
hoppade in i duschen och tvättade håret så nu luktar jag
gott igen. Det är bland det värsta som finns när man luktar
matos tycker jag. Kastade alla kläder jag hade på mig i tvätten.
Trött som en liten gnu är jag, ska vänta tills min hubby kommer
hem så ska jag krama sönder honom och somna i hans famn:)

Kommentarer
Postat av: bownii

jahaa :) va trevligt...så då såg du mej i fridhemsplan el?

2009-03-13 @ 12:20:48
URL: http://www.bownii.devote.se
Postat av: bownii

sv: hahah va gulligt..ja hade precis kommit från jobbet så ja var helt slut. Vart hade du vart då?



du borde ha sagt HEJ :) skulle va kul att se dej med..kram

2009-03-13 @ 13:02:11
URL: http://www.bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0