Call

Man kan ju aldrig riktigt lita på vårdcentralen.
När jag ringde dom i fredags så sa ju sköterskan
som svarade att alla mina värden var jättebra. Idag
när jag ringde min läkare så sa hon att dom är inte
dåliga men att det är bra om jag tänker på socker
och kolestrol för dom ligger på gränsen. Jag tyckte
väl att det var konstigt att dom värden var jättebra för
jag har ju ätit massor av sötsaker och annat onyttigt
dom senaste månaderna. Men nu är det slut med det
för jag vill inte ligga på gränsen till dåliga värden. Det
blir ingen CT-röntgen men jag ska få remiss till sjuk-
gymnast för att träna ryggen och förhoppningsvis bli
av med min smärta och domningar.

Kommentarer
Postat av: Patricia

rätt, man kan inte alltid lita på vårdcentralen..

lite läskigt med tanke på allt som har hänt! (media)

2009-03-02 @ 19:28:37
URL: http://shoegal1.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: Ja, det är jävligt skrämmande. Man är ju rädd att dom ska säga att man är frisk och sen dör man två månader senare typ:( Är det nåt man vill kunna lita på så är det sjukvården.

2009-03-02 @ 19:52:02
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0