Beställningen från Cherryculture



Jag har inte provat grejerna än men det ser helt ok ut. Blev väldigt
besviken på läppstiftet bara. Dom måste ha märkt det fel för så ska
det inte se ut. Jag har sett det på en tjejs läppar och det var inte alls i
närheten så mörkt som det är i hylsan.  Det skulle varit en nästan
nude färg.Tråkigt för jag hade sett fram emot det mest av allt:(
Läppglansen verkar helt ok och luktar yummie. Ögonskuggstrion
har jag inte provat men den verkar bra. Ögonpennan trodde jag skulle
vara gul med tanke på namnet (Lemon) men den är grön men det
är en fin grön så det är ok. Borsten är väl ok, i brist på annat haha.
Ingen 187 från M.A.C direkt if you know what I mean;) Får införskaffa
the real thing nån gång när jag har råd. Men den här duger väl som
rougeborste. Lösögonfransarna ser jättefina ut men har inte testat
dom på än. Ska göra det imorgon. Fick med ett läppglans som
present. Ni vet ett sånt där som man hade när man var liten, det
som gjorde att man ännu mer kom ihåg barndomen var att det
luktade precis som limmet man använde när man gick i skolan.
Eeww!
 

 

NYX Eyeshadow Trio Tropical: Yellow/Lime/Green 5$
NYX Fabolous Eyelashes no 119 4$
NYX Girls Round Lipgloss: Ballerina Pink 2$
NYX Girls Round Lipgloss: Doll Pink 2$
NYX Round Lipstick: B52 2$
NYX Jumbo Eyeshadow Pencil: Lemon 3$
NYX Professional Flat Top Brush 15$

33$
+ Frakt 9,95$
= 42,95$
I svenska kronor 388,51

* Obs. Glöm ej tull, vilket jag gjorde hihi. Kostade 73 kronor
+ Postavgift 63 kronor

Cherryculture.com




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack :)

2009-03-11 @ 18:30:40
URL: http://beyda.devote.se
Postat av: Patricia

taack för the tips! :) synd att du blev lite besviken.. det var inte så dyrt trost allt! kram

2009-03-14 @ 12:14:07
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: Dee

Patricia: Ja, tråkigt när man blir besviken. Nej, priset var helt ok;)

2009-03-14 @ 19:04:34
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0