Today

Körde en halvtimme på löpbandet och en halvtimme på
crosstrainern sen tränade jag armar, axlar och rygg. Och
situps som vanligt då;) När jag kom hem var jag trööött.
Somnade en stund på soffan. Sen åkte Jeffrey och jag till
hans föräldrar och hälsade på. Har inte träffat hans mamma
efter operationen, men hon var pigg och glad:) Jeffs mormor
och hennes syster var där också. Dom är här på besök från Gambia.
Ska stanna i 3 månader så det blir kul. Snart är det gambianska
veckan så vi har fullt med alkohol hemma eftersom Jeffs morbror
är ansvarig för alkoholen och han har ingen plats hos sig. 22 backar
öl och massa flaskor med vin och sprit får stå och trängas
i vårt kök, men det funkar. Inte dåligt förråd för en
nykterist som jag hihi. Nu ska jag gå och platta mitt
hår tills imorgon för jag orkar inte göra det på morgonen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0