Yay

girls-night-out.gif image by raynesajonas

Ikväll ska jag ut och svänga mina lurviga;) Inte ofta jag gör det.
Ska ut med Jeffreys brors flickvän och en tjej till. Kanske kommer
ännu en tjej och möter upp oss, vi får se. Vi vet inte riktigt vart vi ska
än men antingen blir det att äta nåt först eller annars går vi till nån
bar. Sen får vi se vart vi hamnar. Kul att komma ut och hitta på nåt.
Jag hoppas få dricka yummie alkoholfria strawberry daquiri;) Har
inte druckit det sen förra sommaren. Nu måste jag bara få ihop en
snygg outfit också. Sen se vad jag ska göra med håret. Lika bra att
börja nu hihi. Ikväll kickar jag min sociala fobi in the butt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0