Q:s and A:s

SVARA ÄRLIGT
1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler:
Magen
2. Du ger mycket komplimanger till andra: Ja, det tycker jag
3. Är du nöjd med ditt förnamn: Yes, I love it
4. Vad är det sämsta hos dig: Mitt kontrollbehov
5. Vad är det bästa hos dig: Att jag är omtänksam
6. Har du bra självförtroende: Kan jag inte påstå
7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn: Too many
8. Du tycker om att vara med killar: Har alltid haft lättare att umgås med killar
9. Känner du dina grannar: Knappt att jag känner igen dom hihi
10. Svär du ofta: Hell yeah! ;)
11. Har du någon gång skolkat: Alldeles för mycket
12. Spelar du något instrument: Nej, men har alltid velat lära mig
spela piano
13. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i: Karate och dans
14. Har du några tatueringar: Nope
15. Kollar du dig ofta i speglar?: För ofta
16. Tycker du om djur: Jag Älskar djur, det bästa som finns:)


HAR DU..
1. För många vänner:
Nej, för få. Social fobi kan göra att man förlorar
vänner(fast då var dom väl inga bra vänner i alla fall) Men jag har
några få som jag trivs med:)
2. Förföljelsemani: Nej
3. Någon sjukdom: Social Fobi
4. Skadat någon: Nån gång har jag väl det
5. Färgat håret: Yup, men nu kör jag au naturel
6. Några piercningar: Bara i öronen
7. Egen dator: Yes
8. Gjort bort dig rejält: Förträngt;)


ÄR DU..
1. Snäll:
Ja, väldigt
2. Snygg: Kan jag väl räknas som
3. Söt: Jodå
4. Lång: Nja, halvlång kanske. 173
5. Kort: Halvkort?
6. Smart:Det tycker jag definitivt, kanske inte skolad
men jag är väldigt allmänbildad.
7. Klantig: Alldeles för klantig
8. Tjock: Det kan jag absolut inte påstå

BRUKAR DU..
1. Klä dig i svart:
Det händer
2. Hata folk: Ja, fast jag har kommit fram till att det är
slöseri med min tid
3. Lita på folk: Har inte jättelätt för att lita på folk. Men
litar på några få.
4. Vilja skada dig själv? Eh, nej.
5. Ljuga: Jag hatar att ljuga och gör det helst inte. Nån
liten vit lögn ibland men då mår jag bara dåligt.
6. Vilja dö: Nej

NÄR..
1. Åt du senast:
För en timme sen. Åt turkisk yoghurt
med honung och krossade valnötter.Yummie:)
2. När läste du en bok senast: Läser en nu
3. Köpte du något senast: För några timmar sen. Mat.
4. Svor du senast: För en kvart sen kanske
5. Sjöng du senast: Tio minuter sen kanske

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0