Crossroads

 

Sitter uppe och funderar lite. Fundera är nåt jag sysslat med
mycket på sista tiden. Jag står inför a crossroad(kommer inte på
den svenska översättningen...vägskäl tror jag) och vet inte vilken
väg jag kommer att få ta. Vart jag kommer hamna. Det är blandade
känslor just nu. Det är mycket glädje över mitt uppvaknande, över
min kamp mot min sociala fobi. Allt det känns så bra och spännande
rent ut sagt. Känns otroligt bra att jag insett vad jag kan missa
i livet. Saker som förr skrämde mig skrämmer mig kanske
fortfarande en del men inte lika mycket. Saker som jag kanske
funderat på att det inte är för mig har jag kommit på att det visst
är det och jag inte vill missa det för allt i världen. Men samtidigt
så finns det mycket funderingar och oro över nåt jag inte kan styra.
Att inte veta är otroligt jobbigt. Jag kan bara hoppas på det bästa.
Vet att jag talar lite i gåtor just nu men så får det bli. Jag kommer
skriva mindre gåtfullt snart. Men det är ändå skönt att få skriva av sig.

Kommentarer
Postat av: Lina

Heter det inte vägskäl...? ...tror jag. :)

2009-07-25 @ 09:02:18
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, just det. Du har ju själv skrivit det.

Åh. Jag är trött. Vi säger så. :D

2009-07-25 @ 09:02:53
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Hihi, då måste det heta det;)

2009-07-25 @ 12:00:48
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0