Cloudy day



Skulle mer än gärna ligga så här och njuta. Idag är det molnigt:(
Solen börjar komma fram lite men det är ju inte som det varit.
Jag har ont i huvudet idag men har tagit en tablett och hoppas
det går över snart. Igår skulle vi träffat kompisar och grillat men
det regnade så Jeffrey och jag åt hemma på balkongen istället
för vi trodde grillningen inte skulle bli av. Det blev den i alla fall men
vi gick och joinade gänget lite senare. Hade väldigt trevligt. Träffade
"Mini" också, en tjej jag lärt känna genom bloggandet. Hon och Jeff
känner ju även varann (small world;) Det var kul att äntligen hälsa
ordentligt och prata lite. Hon var lika supergullig i verkligheten:)
Nu ska jag ägna mig åt att städa lite här hemma. Känner mig
lite nere och frustrerad fortfarande för vissa saker är inte som
jag skulle vilja, tror jag inte i alla fall. Får försöka få lite klarhet
i det idag så jag kan må bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0