Ny parfym

Skönhet - För henne - Parfym - Eau de toilette - Burberry Brit - Eau de toilette (Edt) Spray


Jeffrey kom hem med den här parfymen häromdan. Jag hade aldrig luktat på
den men till min glädje så luktade den gott och jag gillar den:) Yay! Man
kan aldrig ha för många parfymer;)


Burberry Brit är en feminin, frisk doft med fruktighet och sötma som
vanilj och kanderade mandlar. Den är för den individuella kvinnan
som vill känna sig lekfull.

Doftnoter: lime, päron, kanderade mandlar, vit pion, amber,
mahogny, tonka böna och vanilj


Kommentarer
Postat av: Patricia

...jag gillar flaskan! doften verkar go :)

2009-01-10 @ 10:22:43
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0