Max Factor False Lash Effect



Köpte Max Factors nya mascara. Jag hade Lancôme Hypnose
innan och den var jag inte överdrivet imponerad av. Den var helt
ok men jag tycker Voluminousx4 från Loreál är bättre.
Anyway, till mascaran i fråga. Jag gillar False Lash Effect.
Inte för att den ger lösögonfranseffekt direkt men vilken
mascara gör det? Det är ju bara på reklamer dom gör det
eftersom modellerna faktiskt har lösögonfransar på sig.
(Falsk marknadsföring) Men bortsett från den uteblivna
effekten så tycker jag att mascaran är bra. Lite meckigt
eftersom borsten är stor men det lär man sig med tiden.
Med bra fransböjning så kan man få till en söt dockögonlook.
Jag har hört från en del att mascaran smular lite men än har jag
inte märkt nåt. All and all så är jag nöjd.

 

Ser ut som jag inte har några ögonfransar när jag
är osminkad hihi. Effekten framkommer inte så
bra på bild tyvärr. Ser lite mesigt ut men Irl så
syns det lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0