Little Miss Stubborn



Jag är ju såå barnslig ibland. Men jag kan bli skitsur när jag inte får
prova saker först. Idag köpte jag en ny hudcreme. Nu när Jeffrey åkte
till sin träning så packade han ner den. Jag blev skitsur. "Du ska alltid
göra så, jag får aldrig prova grejer först" gnällde jag som en liten unge
haha. Men faktiskt så gör han nog lite så för att reta mig tror jag för jag
har fan inte provat nåt först på hur länge som helst. Jag vet inte om det
har med att göra att jag är ensambarn och kanske är van och bortskämd
med att inte behöva dela med mig och kunna vara först med att prova nya
roliga saker. Jeff däremot som har två bröder är väl van att bråka om saker
och göra allt för att hinna först hihi. Otroligt töntig känner jag mig i alla fall
när jag blir så sur. Nu ska jag äta upp all glass bara för det;)


Har nån av er några töntiga saker för er ibland?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0