Girltalk



Som vanligt hade Linda och jag det skitkul.
Vi satte oss på ett hak och åt en gammal goding.
Plankstek haha, vi blev så sugna på det. Först
satt vi och babblade i 180, sen när maten kom
in blev vi helt tysta för vi stuffed our faces. Vi
kom på det samtidigt och började skratta;)
Skönt med lite girltalk. Och Linda är så fin.
Kan ni fatta att hon gått ner 35 kilo, 56 cm i
midjan har försvunnit. Hon har alltid varit smal
men sen fick hon ju mina två gudsöner
och gick upp. Hon bestämde sig en dag för
att ändra livsstil och började äta nyttigt och
gick ut på powerwalks två ggr om dan, 6 dagar
i veckan oavsett väder. Hon har kämpat så hårt
och jag är så stolt över henne. För som hon säger;
Det var fan inte lätt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh shit, ja det var riktigt bra jobbat av henne!!

En sån där step-maskin tar riktigt ordentligt så skaffa en sån du. Min står precis vid tvn så jag inte ska "glömma" den. Jag kör 10-minutersintervaller än så länge, haha! Skitjobbigt!

2009-01-22 @ 10:05:34
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Dee

Linda: Ska införskaffa en sån. Perfekt att stå och trampa framför tv:n :)

2009-01-22 @ 14:53:08
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0