Addicted



Min älskling påstår att jag sitter väldigt mycket framför datorn.
Han säger att jag tillbringar 75% av min tid framför datorn.
Det var väl en aaaaaning överdrivet skulle jag vilja påstå.
Men visst, jag sitter väldigt mycket med min lap i knät. Jag
är ju beroende av bloggar och youtube. Ibland märker jag
själv att det blir lite mycket. Ska nog sakta men säkert börja
att vänja mig av med det. Det kommer inte bli lätt, abstinensen
kommer bli svår. Jag kommer med all säkerhet falla tillbaka
i mitt beroende mer än en gång. Men jag ska verkligen försöka.
Pray for me;) Haha, ja det är väl tur att det bara är internet man
är beroende av, kunde ju vara värre.

Kommentarer
Postat av: bownii

hahahh ja det skulle nog min älskling också påstå :S

2009-02-01 @ 14:15:44
URL: http://www.bownii.devote.se
Postat av: Dee

Bownii: ;)

2009-02-01 @ 16:58:27
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0